Pagina's

donderdag 30 januari 2014

...en de stof die ik niet kon laten liggen!

Het is niet goed om 'bevriend' te zijn met stoffenwinkeltjes op facebook, zoals bv. Misses Needle, die dan bovendien nog té bereikbaar zijn.
Toen ik deze stof voorbij zag komen op hun pagina kon ik niet anders dan het gaan halen... 
Nuts for dinner van Michael Miller, wat een zalig design en ik wist dat de dochter dit super mooi zou vinden.

Ik wilde de stof zo goed mogelijk benutten dus een A-lijntje. Ik had al meermaals dankbaar gebruik gemaakt van de jurkjes van SVDHZ dus eens een keertje tijd voor een ander patroon.

Onlangs Het Grote Naaiboek van Femma gekocht en wilde heel graag een patroontje uitproberen dus nu de uitgelezen kans.
Ik koos voor een combinatie van 2 patronen; het mouwloos in 1 geheel patroon van het 'feestelijk wit jurkje' en...



...de blinde rits om te sluiten van het 'betoverend winterjurkje' .



En het belangrijkste.... de dochter vindt het fantastisch mooi!




Een reactie plaatsen