Pagina's

maandag 3 maart 2014

Last minute; van kussensloop tot poezenkostuum....

De dochter gaat naar de dansles en daar hoort natuurlijk 1x per jaar een optreden bij. Ze wilde dit jaar best wel meedoen en ik vond dat het heeel ok dat ze dat durfde.

Het liedje waarop ze gingen dansen was Lokolé van K3 en ze mochten zich verkleden in een dier.
Door wat miscommunicatie (manlief was meegegaan naar de 'oefenles') bleek ze 2 dagen voor het optreden nog geen verkleedkleren te hebben.

Dus voor mij weer een goed excuus om nog snel een 'last-minute' te doen.
Haar lievelingsdieren zijn een paard en kleine poesjes dus de keuze was vlug gemaakt. Ik zou niet weten hoe je een aan een paardenkostuum moet beginnen!

Ik kocht 2 kussenslopen met 'tijgerprint' en een wit t-shirt in de Zeeman voor zo'n 6 euro. 




Die kussenslopen werden met veel enthousiasme goedgekeurd; "zo zacht mama!"

Dus nu nog een kwestie van alles lostornen (haat ik), knippen en naaien. Ik dacht dat ik er wel een rokje uit ging krijgen. Het werd een klokrokje met een tailleband en elastiek erin.


Het rokje kreeg ik er gemakkelijk uit en had nog genoeg voor wat extra......bias rond hals en polsen, een zacht buikje en wat poezenoren.
En dit is een van de weinige keren dat het maaksel enigzins lijkt op het idee in mijn hoofd ;.)




En ze straalde op haar dansshow......
En wij ook.... zooooo fier!


Een reactie posten