Pagina's

maandag 9 juni 2014

Part you must! Oftewel; Star Wars uitnodigingen.

Mijnen oudste wordt alweer 7 jaar. En dat moet gevierd worden zeker!? Alhoewel,als het aan mij ligt dan blijven ze maar altijd zo klein en vooral voor altijd bij de mama  ;.)

Over het thema was er voor hem dit jaar geen twijfel! Jasper is helemaal gebiologeerd door Star Wars The Clone Wars, een interesse die door de papa alleen maar toegejuicht en gevoed wordt natuurlijk.
Daar waar ik eerst totale leek was, ben ik nu helemaal 'up to date' met ..... lightsabers, Darth Vader, Obi Wan Kenobi, Luke en Anakin skywalker, the Death Star, Yoda, padawan, jedi-ridder,walkers, droids, clone troopers, princess Leia......

Helemaal ingewijd en dus tijd om een uitnodiging te maken....
Jasper's verjaardag episode 7;



Voor de jongens (jedi-ridder);

 
Voor de meisjes (jedi-princess); 





Hij wilde  zeker een 'lightsaber' dus ik dacht direct aan die lichtgevende staafjes waar je armbandjes van kan maken.
Die staafjes wilde ik eerst in de uitnodiging zelf verwerken maar dan ging het kaartje veel te groot worden. Daarom maar op de enveloppe gebruikt en dat bleek uiteindelijk best wel heel goed te werken.
Ik printte het handvat van een lightsaber op de enveloppe en stopte er zo'n staafje in zodat het op een echte lightsaber leek.
Jasper vond ze in ieder geval 'vet cool'...

Voor de padawan (lees leerling jedi) jongens;



voor de padawan (leerling-princess) meisjes;


zo zag het eruit in het donker!



en dichtgeplakt met een vleugje Yoda;




Een heel tevreden padawan kon niet wachten om zijn vriendjes uit te nodigen!


Nu nog verder werken/naaien aan zijn jedi-robe en de ultieme verjaardagsverrassing/cadeau.....een star-wars make-over van zijn kamer. Hopelijk op tijd af voor zijn verjaardag maar nog veel te doen (muur schilderen,stickers maken, dekbed naaien, kussensloop naaien, kaders voor posters halen, lichten voor een jedi-glow aan het bed/kast...)






Een reactie posten