Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Nogmaals een boekentas, dit maal voor voor neefje Tuur!!!

Mijn eigen kinders groeien al veel te snel maar ook de neefjes groeien als kool ;.(


Oudste neefje Tuur mcht/moest ook alweer naar het eerste leerjaar en had natuurlijk een spiksplinternieuwe grote echte stoere maar toch schattige jongens boekentas nodig.

Dus mocht ik voor de tweede keer een boekentas maken.

Mijn eerste boekentas was die voor mijnen oudste. Ik was zelf heel tevreden van het resultaat en de boekentas ziet er na een jaar intensief gebruik nog altijd goed uit ;.)







Voor de boekentas van Tuur besloot ik hetzelfde patroon + fantastische handleiding te gebruiken, namelijk dat van Oon.

Mijn zus zocht een geschikt stofje uit, niet gemakkelijk voor stoere jongens....   Maar ik vind dat ze er goed in geslaagd is... 

De vossen zijn niet te kinderachtig en toch echt wel stoer genoeg. Dit gecombineerd met een felle oranje stof en het resultaat is geweldig.










Mijn zus had meer dan genoeg stof gekocht dus daar kon nog een turnzak vanaf  en ....






een pennenzak.




Het totale pakketje nog een keer!




Zoals altijd een werkje onder tijdsdruk, ik heb dat echt nodig maar de zus vond het iets minder fijn. Ik wist wel dat het in orde zou komen maar voor de zus bleek de 'avond-tevoren-klaar' toch iets te stresserend ;.))

Een reactie plaatsen